pandiz

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Amanda ♥ - 8 december 2012 22:04

Jaah, nu har jag fått ihop 2 sidor på bloggen. På ungefär en dag... Jag har bloggat väldigt mycket, men det kan kanske kan vara bra att veta att jag kommer inte att blogga så här mycket på vardagar och kanske inte på söndagar heller. Det är för att jag har skola hela veckan och på söndagar kan det vara bra att öva lite läxor, inte för att det är kul utan för att jag måste kunna dom. Plus att denna veckan som kommer har jag 2 läxor i ett av våra läxhäften, det är om religion!!:(( Men på helgerna så kommer jag att blogga rätt så mycket, men jag ska iaf försöka att blogga minst en gång om dagen även på vardagar och söndagar....



Ha en bra kväll nu alla, Kramiz<33

Av Amanda ♥ - 8 december 2012 21:49

Hejsan!<33


Idag så har jag varit med Towa B, det är en super rolig tjej i min klass!(: När vi va så spelade vi sims 3... Det var superkul. Vi försökte att bygga ett hus som vi kollade på från "YouTube". Det var jättesnyggt, jag skulle verkligen vilja ha ett sånt hus. Men jag byggde fel!!:(


Jag & Towa var också ute och åkte pulka eller vad man ska säga... Inte för att vi åkte just "pulka" utsan tefat, sjärtlapp, snowracer och en pulka med "ratt". Så det var typ som en snowracer, jag hade aldrig sett en sån ^^pulka^^


Sedan så åkte Towa hem och då så gick jag ut och var med Emil min bror, "jag" byggde en snölyckta. Den blev missbildad!!;D


Ikväll så har det varit "Så mycket bättre" alså ett tv-program dåee! Och nu så är det nyheter men efter det så fortsätter en film som heter "borta bäst, hemma bra". Jag blandade inte ihop det utan den heter så >.<


Nu så är jag super trött... Zzzzz!   Jag ska nog snart sova, men först så måste jah se om filmen är bra!;)


Ha en härlig kväll alla, Kram<33

Av Amanda ♥ - 8 december 2012 09:47

Tjoo! ♥


Idag så "ska" jag vara med min kompis Towa, det ska bli super kul! :D ♥ Hon kommer till mig ungefär vid kl. 11.00 och jag ska vara exakt!=)


Nu på morgonen så har jag spelat sims, på en familj som jag har gjort. Den heter "Saoucedo" i efternamn men jag ska göra en familj som heter "Saade" i efternamn. <33 För att jag gillar både Danny & Eric... <33


Jag tror att det blir rätt så tråkigt om jag ska berätta om min/ mina familjer på sims... Jag kommer att göra ett rätt så långt inlägg senare ikväll för då har jag gjort mycket mer saker... För nu har jag ju typ bara spelat sims och bloggat nu på morgonen! :D Det är kul det oxå men alså inte att läsa om!! >.<


Ha en bra dag alla, Tjaoo! <33

Av Amanda ♥ - 8 december 2012 08:54

                   

Av Amanda ♥ - 8 december 2012 08:33

Hejsan! ♥


Nyss så vaknade jag, Zzzz! Jag är forfarande trött!! Jag piggnar nog till snart...



Igår så var det X-faktor, som jag skrev om typ tre gånger >.< Om ni kollade på X-faktor så vet ni att Awa vann! :D Yeees! Jag tyckte att hon var bäst... Men nu lite om vad jag ska göra idag!;)


Idag så ska jag, kanske vara med en som heter Towa... Men vi har inte bestämt riktigt än.


Som ni ser så blir detta ett kort inlägg igen.... Men jag kommer att skriva ett längre sen... Jag kommer bara skriva ett "långt" inlägg om dagen, men det kan komma rätt så många korta inlägg! Det kan vara bra att veta, eller näh kanske inte men aja!!:D


Ha en bra dag alla, Kram!<33



Tidigare månad - Senare månad

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards