pandiz

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Amanda ♥ - 25 december 2012 18:26

Hejsan! <33


Nu är det snart kväll igen! >.< Som jag skrev innan så har jag varit hos farmor idag och firat jul!=) Då så fick jag lite paketer till... Jag fick en väska, ett present kort, kläder, en plånbok, ett superfint kort av mina älskade kusiner "Malin o Matilda"<33 Tror det var allt, jag kommer inte riktigt ihåg!!=)) Men iaf, jag var "Tomte". Det gick, hmm.... Sådär!! När jag hade delat ut ala julklappar så slet jag bara av mej tomtemasken och la tillbaka käppen, sen började jag öppna mina julklappar, Haha!!<33


Imon så ska jag vara med en tjej i min klass som heter Wilma, hon är jätterolig!=D Em, jag ska städa rummer oxå, inte lika kul... :/


Nu så ska jag spela lite "The Sims3 I Rampljus", sedan så blir det återträffen på så mycket bättre!!<3


Ha en bra kväll alla, Kram!<33


 

Hello!<33

 

Så här såg väskan ut som jag fick.... Den var det ända jag kunde hitta bild på!<33



Av Amanda ♥ - 25 december 2012 11:24

Hejsan<33


Idag så är det ju "juldagen". Så jag och min bror Emil ska åka till farmor och fira jul där eftersom att vi var hos mamma igår!=)


Nu på mogonen har jag inte hunnit göra så mkt, Jo spelat "The Sims3 I Rampljuset" i typ 10 min! Pga Emil (Min bror) som kom och bråkade!!:/


Emm, jag har inte gjort så mycket mer än att bloggat och kollat lite på facebook >.< Eller jo jag har fixat en ny bild till bloggen... Men det kommer snart en ny bild igen!!<33


 

Amanda!!<33

 

So Sweet!<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards