pandiz

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Amanda ♥ - 28 december 2012 22:46

Hejsan eller Go Kväll, kanske!;D


Åt mat för en timme sen eller så, det var super gott!!  Kanske lite sent men var gör det igentligen?! Innan så kollade jag på en film och nu så har jag kört lite songpop med mamma och en till!=) Kul, jag leder över en och så leder mamma över mig!!=)  Ska försöka komma ikapp...


Tycker ni att jag ska göra "smileysar" i mina inlägg eller tycker ni att jag ska skriva vanligt?? Kan inte bestämma mig, på mina andra bloggar (som jag har haft) så har jag alltid gjort smielysar!! Ni får bestämma!=)) Hoppas att jag får några kommentarer iaf!=))


Kommer kanske inte göra ett inlägg imon på morgonen, för att då blir det ju ett lägre på kvällen och mer att läsa!?


Ha en bra kväll alla, Kram!<33



Av Amanda ♥ - 28 december 2012 16:34

  

Bara nån bild som jag tog! ^.^<33

 

Vet inte vad jag ska skriva till bilderna!!=D

 

Bilden som jag la ut innan, måste ju vara med här?!=)<3

 

Bild på två i min familj på The Sims 3 I Rampljus!=) Älskar det spelet!<33

 

:D<33

 

Vacker Målning?!=D

 

Bara för att jag ville ta bild på ngt!!<33

 

Samma som förra, vet inte varför jag tog den!! >.<


Äntilgen så fick jag upp bilderna, men det tog ett tag!!<33 Skit samma nu är det gjort!! Hoppas ni gillade bilderna, ha det så bra alla, Kramiz!!<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards