pandiz

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Idag så har jag.... ♥

Av Amanda ♥ - 9 december 2012 18:37

Tudeloo!<33



Idag så har jag varit hemma och tagit det lite lungt... Men jag har också bakat pepparkakor med min bror Emil & Mamma, dom blev supergoda. Annars så har jag väl bara spelat Sims 3 och varit ute och åkt lite pulka.


På sims så spelar jag på en familj som jag har gjort, jag är väl rätt så nöjd med den =) Det huset som min familj bor i har jag byggt själv, jag är riktigt nöjd. Faaast den har 3 våningar så det är lite svårt att hålla reda på vart alla rum ligger... Jag och Emil byggde också ett hus själva idag och det huset hade mellan 5-7 våningar, fast Emil ville ha ett högre hus. Det huset kan jag verkligen inte hitta i!;D


Idag eller nu ikväll så är mormor & morfar här för att jag fyllde år för ungefär två veckor sen eller något. Så dom kom för att fira mej lite=)


Imorgon så är det skola igen, och det är långdag oxå, fyy!=( Men jag klarar nog av dagen. Efter skolan imon så ska jag gå ett "luciatåg" med kulturskolan... Det ska bli rätt så kul =D


Idag så bakade jag ju pepparkakor med Emil & Mamma och då så använde jag ju inte bara dom "Mönstrena" som fanns eller vad man säger. Jag använde en kniv och så skärde jag ut 2 hjärtan, och sedan så skrev jag "JUL". Alså inte på hjärtanen men jag gjorde bokstäver så att det blev "JUL". Men dom ligger lite utspridda i burken >.<

Haha, dom blev jättegoda. Pepparkakorna dåe alså...


Ikväll så får det bli solsidan såklart ;D Hinner tyvärr inte blogga mer nu, jag kommer att blogga imon efter skolan igen... Nu så kommer en bild från när jag bakade pepparkakor innan.


Ha en bra kväll alla, Kram <33


 

Det vita på näsan är "Mjöl", haha<33


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 19:31

Hejj!<33 Tänkte bara säga att ni får supergärna kolla in min nya blogg! --> www.amandaperssonz.bloggplstsen.se !:)<3 ...

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 17:40


Hejj Hejj!<333     Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga!:( Jag har bloggat på en annan blogg... Men jag tog bort den!>.< Så nu är jag tillbaka!;D<333 Hoppas att ni fortfarande kommer vilja läsa min blogg! Jag kommer lägg...

Av Amanda ♥ - 10 mars 2013 12:18


Hejj!<333   Discot i fredags var jättekul!;D Innan discot var jag med min bästis Towa B och en kompis Annie!:) Efter discot sov vi tre över!:D Vi somnade klockan 1.00 :O Men innan vi somnade så åt vi godis, mumms!:)   Sedan på morgonen så...

Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 20:56


Hej Hej!<333   Idag efter skolan så gick jag hem med en kompis som heter Filippa! Det gick rätt segt men tillslut kom jag hem!:) När jag kom hem så tog jag mig en macka och lite chokladmjölk, mumms!^.^<333   Sedan så gick jag upp och sa...

Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 20:45

Hejj!<3333   Förlåt mig så HEMSKT MYCKET att jag inte har bloggat på ett tag men nu så ska jag komma igång igen! Hade tänkt att sluta blogga på denna, fast nää! Vill fortsätta!:) Jag hoppas att ni fortfarande vill läsa min blogg!:)<33333 ...

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards