pandiz

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Amanda ♥ - 1 februari 2013 14:30

Tjoo Alla!<33


När jag vaknade idag på morgonen så spelade jag först lite på min iPhone sedan så gick jag upp och tog på mig kläder... Sedan gick jag ut till tvn och kollade på tv, Efter det gjorde jag mig i ordning, åt frukost och borstade tänderna... Sen skulle jag gå till en kompis Filippa, jag skulle gå med henne till skolan förstår ni! =) När vi hade kommit en bit frågade jag henne vart hon hade sin gympapåse, hon hade glömt den hemma så vi fick springa tillbaka igen och jag fick håll, Ajj! =/ Men vi hann till skolan precis, så vi lämnade våra väskor till en annan kompis, så hon var så snäll och tog in våra väskor. Jo vi mötte en kompis precis när vi kom till skolan oxå! =)


När vi hade lämnat alla väskor och sånt så sprang vi till musiken.. Men vi var inte sist iaf! =D På musiken idag så spelade vi piano och massor av andra instrument i grupper, låten vi spelade hette "wondeful tonight" nånting sånt var det den hette tror jag! =) I slutet av l lektionen så fick vi säga vilken låt vi ville spela till nästa vecka... Vi hade att välja på Danny Saucedo eller två andra som jag inte vet vad dom hette... Jag valde Danny Saoucedo! ^.^ <33


Efter musiken skulle vi till klassrummet och ha lite engelska.. Vi gjorde ett test i grammatik sedan så skulle vi lösa korsord... Seen så skulle vi till idrotten vi spelade spökboll, och nån annan uppvärmning som var som svansta.. Jo vi hoppade på tramoliner oxå!=)


Efter idrotten skulle vi äta mat!!! Det var pasta och nån stuvning till det.. Sedan hade vi lite rast, efter det skulle vi ha läxtest i samhällskunskap, vi hade muntligt förhör, jag tyckte det gick bra faktiskt! =) Det tog rätt lång tid så sedan skulle vi blogga på klassens blogg sen skulle vi lyssna på högläsning... Men sen så var dagen slut, och då var det äntligen helg! =)<33


Efter skolan så hämtade mamma mig och Emil i skolan och vi skulle hem och fika lite, mumms! Vi åt fralla och drack chokladmjölk.. Mamma drack kaffe och åt fralla det var jättegott! <33


Sedan så satt jag mig och bloggade lite, senare i eftermiddag ska vi till Växjö.. Hoppas att vi hinner gå upp till grand samarkand, men Emil vill verkligen inte!! =/ Aja, det blir nog bra med det... =)


Ikväll får det blir gladiatorerna klockan 8 sedan vid halv 10 farmen! =D


Jo, jag vet att jag sa att jag inte skulle skriva om vad som händer i skolan, men jag hade verkligen ingenting att skriva om då så ibland kanske jag skriver om min dag i skolan! =))


Ha en kanonbra dag alla, Kraam! // Pandiz!<33

 

Så här såg jag ut idag! =)

 

Änligen Helg! =D<33 


Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards