pandiz

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 18:05

Tudeloo!<33


Imorgon börjar skolan igen, altså sportlovet är över!! =/


Idag har jag inte gjort så mkt! Ska snart beställa lite kläder med mamma som jag skrev innan!=)


Ikväll får det väl bli kontoret å det dära holstein gottorp eller hur man stavar det, men men! =D


Ha en kanonbra kväll, Kramiz // Pandiz!<333



Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 17:47

Hejsan!<3


Igår va jag med Wilma / TuT, det var superkul! =D Vi åkte skridskor med mamma, Emil och en kompis till Emil oxå! =) Ja o Wilma åkte inte så mkt skridskor, vi gick till en brant backe och klätrade upp för den, det var faktiskt kul för sedan åkte vi ner, det gick rätt snabbt! =0 Jo, när vi satt där uppe så hälsade vi på alla som gick förbi oxå! =D


När vi hade varit där lite så skulle vi passa grillen!! Så vi tog oss en bulle och lite chokladmjölk och satt oss och glodde på grille, vi visste ju inte vad vi skulle göra! =D


När vi hade ätit korv så gick ja o Wilma hem! Vi kom halvägs sedan kom mamma körande, för vi hade glömt nycklarna så vi fick sjuss hem! =)


När vi kom hem så kollade vi på "En Gång I Phuket" fast vi hann bara kolla i 10 minuter sedan kom Wilmas mamma! Så ja fick kolla klart själv! =/


Skulle beställt kläder igår oxå, men vi hann inte det så ja o mamma ska göra det ikväll ist! =)


Ha en kanonbra kväll alla, Kraam // Pandiz!<33


 

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards