pandiz

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Amanda ♥ - 14 februari 2013 20:13

   Hejj!<33


För det första vill jag säga, Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag =( Men jag har helt enkelt inte haft tid... Men nu så ska jag blogga så mkt som möjligt igen! =)<33


Och för det andra så vill jag säga glad alla hjärtans dag till alla! <33 Hoppas alla har haft och kommer ha en kanonbra kväll!<333 Det har iaf jag! =)


Innan fick jag och min bror Emil en allahjärtansdag present av mamma, vi blev jätteglada! =)<33


Min Dag! =D<33


Idag efter skolan var jag med en kompis som heter Wilma, vi hade jättekul!=)<33 Först när vi kom hem så åt vi lite, en macka!! Och så drack vi smoothie till, det var jättegott, mumms!<33


När vi hade ätit klart så gick vi ner till mitt rum och spelade ett spel på datorn som heter "Bad Ice Cream" det var jättekul, men vi klarade bara en bana... Men det var för att det var jättesvårt! =D<33


Sedan så kollade vi på lite videosar, det var jättekul! =D<33


När Wilma hade åkt hem så skulle jag och mamma åka iväg och köpa bokpapper till min mattebok, för vi hade inte köpt det =/ Men nu har vi det!=D


När vi kom hem igen så satt jag mig och övade läxorna, och nu sitter jag och bloggar lite... Innan kollade jag på farmen och nu så hade jag tänkt att kolla klart på "Sveriges Roligaste Klipp", haha! =D<33


Men ha en kanonbra allahjärtansdag alla, Kram // Pandiz!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards