pandiz

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Amanda ♥ - 3 februari 2013 20:30

Tudeloo!<33


Förlåt mig att jag inte bloggade igår =/ Men jag hade inget att berätta om! Fast idag har jag massor att berätta om! =D


Min dag började med att jag vaknade och spelade lite på min iPhone, sedan så chattade jag lite med Ebba (min kusin) sedan ringde hon till mig för jag frågade henne om hon ville följa med mig, famor, Malin (min kusin), Matilda (min kusin), Emil (min bror) och några till och åka skridskor på en sjö som finns hos farmor, oh de ville hon så sedan kom hon till mig och vi spelade lite Just Dance 4 tills farmor kom och hämtade oss....


När vi var framme vi sjön mötte farmors hundar oss och vi gick ut till ön som vi skulle vara på när vi grillade... Men innan vi grillade så åkte jag skridskor med Malin o Ebba! Det var superkul, vi åkte runt ön hela tiden.... Till slut skulle vi grilla lite korv och dricka chokladmjölk, mumms!<3


Emil, o Mikael pimplade lite och jag, farmor, Mailn, Matilda o Ebba gick till våran ö som var en liten bit ifrån den ön vi var på! =)


På vägen dit så skrev jag mitt namn i sjön på flera ställen! ;)


Ha en bra kväll alla, Kram // Pandiz!<33


 

Jaa o Ebba! =D<33

 

Jag!! =)<33

 

Lite snett! ;)<33

 

Ha De Bra! =D<333

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards