pandiz

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 27 december 2012 20:47

Hejsan!<33


Nu ikväll så har jag varit ute lite och åkt pulka med min lille bror Emil, det var superkul=) För att det var som is i backen så det var nästan farligt!! Men det var ju kul ändå!!=) När vi var ute så körde vi med Emils bil, den går i 60 km!! Det går superfort! =D


Jag har bloggat översrivet mkt idag, vet inte varför... Men jag kommer inte att blogg så mycket sen i vanliga fall!! Det är ju bara nu på jullovet!=)


Snart är det nyårsafton ju, har inte tänkt på det innan!=)


Om ni har tips eller frågor så är det bara till att skriva/fråga, så kommer jag att svara! Om ni har nån blogg så får ni gärna skriva adressen så jag kan kolla på den!:)


Jusst nu så sitter jag och kollar på "Aldrig mer fet". Men det är snart slut!! Eller det är slut, och har varit ett tag nu!!

Måste tyvärr sluta blogga nu, kommer mer imon! Kram!<33

Av Amanda ♥ - 27 december 2012 16:51

Hejsan!<33


Idag så har jag spelat sims mest, Kul!<33 Alså, jag har inte spelat så mkt utan jag har byggt ett hus! Det tog as lång tid, men sen när jag väl blev klar så hackade det jättemycket:/ Så jag stängde av... Ska strax sätta på det igen, men jag måste ju hitta på lite andra saker än att bara spela sims eller!?=)


Imorron så ska jag ta pass!! Inte så jättekul men måste ju göra det... När jag har tagit passet så ska jag fråga mamma om vi kan åka till en spelbutik så att jag kan köpa ett nytt sims, så att Emil (min bror) kan sluta och skryta om sitt jäklar The Sims3 I Rampljus!!(helst vill jag ha The sims3 årstider eller stadsliv eller disel). Men om vi åker till en spelbutik ska jag köpa ett nytt just dance 4 oxå!!


Det var väl det jag ska göra imon!!=) Men så måste jag ju oxå spela mitt nya sims då!!<33 Kanske kommer ett inlägg till senare, få se vad jag hinner med!=)


Ha det bra alla, Kram!<33


 

 

Ett tag sen jag hade den bilden nu! ^.^<33


Av Amanda ♥ - 27 december 2012 11:36

Hejsan!<33


Idag, har jag inte gjort mycket... Har typ bara ätit frukos, och nu sitter jag och bloggar lite!=) Nu har föresten min bästis Towa skapat en blogg<33 Kolla gärna på den, den heter --> www.towiz.bloggplatsen.se =) Den är superbra den bloggen!<33


Jah, det var väl det ända jag har gjort idag, det kommer ju ett längre inlägg senare såklart!=) Men så länge får ni ha det så bra alla!<33


 

Ha en kanon bra dag alla!<33

Av Amanda ♥ - 26 december 2012 18:53

Hejsan! igen!<33


Det var inte alls länge sen jag bloggade men jag har verkligen inget att göra så då passar jag på att skriva ett litet inlägg så länge!!<33 Inte för att jag vet vad jag ska skriva om men jag kan ju berätta mer exakt vad jag gjorde idag!!


Min dag började med att jag vaknade och jag satt på datorn och spelade lite "The Sims3 I Rampljus". Men jag tröttnade rätt fort så jag skrev ett inlägg på bloggen ist! Sedan skulle jag äta frukost, gott!=)<33 Efter frukosten skulle jag städa mitt rum... Det var ju inte lika kul, men nu så är det fint och städat! Sen kom Wilma precis när jag hade satt på min dator efter jag hade städat!! Eftersom att datorn va på så tog vi lite bilder sen spelade vi bad ice cream, vi kom till level 22 jag tycker faktiskt att vi var bra!=) Sen skulle jag dricka te, först sa jag det bara som skämt men sedan så gjorde jag te ändå! =D Så jag satt där och drack te... När jag hade druckit upp så skulle vi gå ut! Vi skulle igentligen gå till en jättestor backe men vi gick bara till en liten som låg precis jämte där jag bor... Det var kanske lite kul i början men tillslut så tröttnade man på den lilla backen och jag frös as myket... Så vi gick in och drack varm chockladmjölk, det var supergott!<33 Men den drack vi upp rätt så snabbt så vi började rita ist. Vi ritade lika dant!! Vi skrev "Friends" och "Tjejer", så skrev vi ner massa tjej kompisar! Men vi han inte riktigt göra klart för vi följde med mamma ner till Ica, men när vi kom tillbaka så fortsatte vi och rita! Då han jag klart, när Wilma oxå var klar så skulle vi skriva bussbiljetter. Men det var ju inte på riktigt utan på lossas... Vi hittade på olika namn och så skrev vi, haha!<33 Precis när vi hade börjat med det så kom Wilmas mamma och skulle hämta Wilma, och vi skulle precis äta oxå! >.< Så sen så fick jag äta själv med mamma för Emil var hos en kompis!=) Men han kom ju oxå tillslut!!<33 Just nu så sitter jag och bloggar lite som ni märker, men det var min dag om man ska förklara den lite mer kanske!! =D


Endel som står i inlägget har jag redan berättat, men ändå!=)


Ha en bra kväll alla, Tjaoo!<33

Av Amanda ♥ - 26 december 2012 17:51

Om ni vill komma in på Wilma o hennes bästis Jonnas blogg så får ni söka på det på Google, för att det kommer bara upp "Webbsidan kan inte visas"...


Var bara det jag ville! Tjaoo!<33

Av Amanda ♥ - 26 december 2012 17:39

Hejsan! <33


Idag så har jag varit med Wilma som jag skrev innan!=) Jag och Wilma har hittat på massor av roliga saker vi har... Suttit vid datorn (då tog vi bilder o spelade "Bad Ice Cream", ritat, och varit ute. När vi kom in efter det så drack vi varm chockladmjölk, mumms!<33


Joh, kolla gärna in Wilmas och hennes bästa kompis blogg, den heter --> www.jonnytut.nattstad.se blogg - JONNYTUTBLOGGEN - nattstad, den är as bra!!<33


Men det var väl min dag det... På fredag så blir det att ta pass eftersom att pappa var tvungen att skriva på en lapp!! >.<


Ha det kanon bra, Kram!<33

 

Här kommer bilderna som jag o TuT <-- Wilma tog!=)<33


 

Haha!^.^<33

 

Jah o TuT! <33

 

Allt för mig idag, ha det bra!<33

Av Amanda ♥ - 26 december 2012 09:36

Hejsan!<33


Idag så har jag inte gjort alls mycket... För att jag vaknade typ för en halvtimme sen ellen nääh, det kan inte vara så länge sen!! >.<


Idag (som jag skrivit typ en miljon gånger) så ska jag va med en kompis i min klass som heter Wilma även kallad för TuT! =D<33 Ah men iaf så ska det bli jättekul!=)


Nu på morgonen så blir det inga bilder men det blir det säkert sen!!=) Nu så ska jag spela lite "The Sims3 Rampljus". Ha en kanon bra dag alla, Kram!<33

Av Amanda ♥ - 25 december 2012 18:26

Hejsan! <33


Nu är det snart kväll igen! >.< Som jag skrev innan så har jag varit hos farmor idag och firat jul!=) Då så fick jag lite paketer till... Jag fick en väska, ett present kort, kläder, en plånbok, ett superfint kort av mina älskade kusiner "Malin o Matilda"<33 Tror det var allt, jag kommer inte riktigt ihåg!!=)) Men iaf, jag var "Tomte". Det gick, hmm.... Sådär!! När jag hade delat ut ala julklappar så slet jag bara av mej tomtemasken och la tillbaka käppen, sen började jag öppna mina julklappar, Haha!!<33


Imon så ska jag vara med en tjej i min klass som heter Wilma, hon är jätterolig!=D Em, jag ska städa rummer oxå, inte lika kul... :/


Nu så ska jag spela lite "The Sims3 I Rampljus", sedan så blir det återträffen på så mycket bättre!!<3


Ha en bra kväll alla, Kram!<33


 

Hello!<33

 

Så här såg väskan ut som jag fick.... Den var det ända jag kunde hitta bild på!<33



Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards