pandiz

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 21 december 2012 21:20

Go Kväll, igen!


När jag satt och bestämmde nya bilder till våren och sommaren till bloggen så hittade jag lite bilder som jag tyckte om oxå! <33


 

Vad tycks?<33

Det var den ända bilden som var riktigt klar men jag hade såklart fler men dom var ite riktigt klara!!<33


Ha en härlig kväll alla ♥ Kram!<33

Av Amanda ♥ - 21 december 2012 20:40

Go Kväll! ♥


Ni som kollar på min blogg ofta vet att jag ändrade mina bilder för nårra dagar sedan.... Jag tänkte bara säga att jag blev rätt nöjd faktiskt! =)


Bara för de så kommer en bild till! >.<


 



Tummen upp för att jag gillar min nya Style på min blogg! ♥


 


Yes, I Like My Style På Min Blogg! ♥

Av Amanda ♥ - 21 december 2012 19:40

Hejsan!<33


Idag så var det sista dagen i skolan (för detta året). Skööönt iaf... Idag i skolan så var det väl helt okej! Vi dansade, fikade kollade på Sune och hade rast! Var väl det o så åt vi ju lunch såklart ;)


Efter skolan så åkte jag till Växjö med mamma & Emil (min bror). Jag skulle igentligen ta pass i Växjö men pappa var ju tvungen att skirva under på ett papper oxå -.- Så att vi fick ta med oss pappret och fortsätta vad vi skulle med...


Som vanligt så var mamma så snäll så att vi fick ju lite mer än vad vi skulle!!! Tack mamma ♥


Det var massor av köer där!! Men inte bara i affärerna utan på vägarna oxåå!! Så det var as jobbigt... Men det gick tillslut! =)


När vi kom hem så satt jag mej vid datorn för att jag var tvungen att blogga. Jag har ju inte bloggat på typ två dagar =0 Sorry!<33


Snart är det julafton! =D Jag längtar sååå mycket... För då får man jue öppna alla paketer som ligger och lockar under granen ;D Men dom öppnar jah på måndag!!!


Nu så ska jag kolla lite på tv, sen så får jag väll gå och lägga meej!!


Imon så ska jag va med min kusin, Kul!=D


Ha en bra kväll alla, kram <33


Nu kommer lite bilder! =)


 



 

Den sista bilden skickade min kusin till mej, I Likte It! ♥


Av Amanda ♥ - 19 december 2012 18:45

God Jul!<3


Alla fina läsare!<3 Som ni ser så har jag ändrat min "Top header" på min blogg.... Blev rätt nöjd, jag ska bara ändra min presentations bild & bakgrunden!=)


Ha en go kväll alla, Kramiz!<33

Av Amanda ♥ - 19 december 2012 18:28

Hejj!<33


Idag, har jag varit i skolan! Vi hade typ bara en lektion eller ngt, för att vi julpysslade! Fast inte riktigt hela dagen dåe! Jag har inte så mkt att berätta idag! För de har ju inte hänt så mycke, imon blir det Åby iaf... Vi ska åka sridskor! Rätt så kul...


Har inte mycke mer att skriva! Ha det bra, Kram!<33


 

Eftersom att jag ska fösöka lägga ut bilder varje dag så fick det bli denna idag... Har tyvärr ingen annan bild!<3

Av Amanda ♥ - 18 december 2012 17:46

Hejsan!<33


Förlåt för att jag inte har bloggat på jättelänge, eller nårra dagar... Men det är tillräckligt långt! Under tiden som jag inte har bloggat så har jag varit sjuk, fast inte hela tiden då. Utan under helgen var jag sjuk...


Igår så var jag i skolan, då så spelade jag b.la fotboll... Men det var ju såklart på rasterna;) I klassrummet så hade vi väl typ dom vanliga lektionerna "matte, no, so, svenska och dom... Men det är tråkit att skriva om!!...


Efter skolan igår så var jag med nårra kompisar<33 Vi åt pizza... Men inte hela tiden såklart;) Fast nästan, för vi/ dom skulle på fotbolls träning!


Idag så har jag oxå varit i skolan!<33 Emm, idan i skolan så var det väl precis som vanligt! På bilden idag så började vi med ett bildspel om kroppen! >.<


Efter skola idag så hämtade pappa mej, och då så åkte vi till Vrigstad och köpte nya skridskor till mej, för att vi ska åka skridskor i skolan...


När jag kom hem så snörade ( eller vad det nu heter ) mina skridskor, nu så ska jag öva lite läxor... Men här kommer lite bilder, ha det bra! Kram<33


   


 


 

ps: Bilderna är inte tagna samma dag på meej!!<33 Kramiz!:)

Av Amanda ♥ - 13 december 2012 16:33

Heej!<33


Idag har jag varit hemma från skola , och det betyder att jag missade det sista Luciatåget med min klass!! Ist när jag har varit hemma så har jag kollat på tv, vilat, suttit lite vid datorn emm och jo övat läxorna!!


Jag har inte gjort så mycket men det var det ända jag orkade =(


Jag har mått jättesåligt sen i månagds, för att då fick jag (jag vet inte vad det var) men det var typ som nån slags vägg som var as hård. Jag har forfarande lite ont i mitt huvud, men det kan ingen hjälpa...


Jag orkar tyvärr inte blogga mer men jag kommer blogga mer när jag mår bättre och då kommer det ett "långt" inlägg om vad jag har gjort dom dagarna som jag inte bloggat och sen så lite bilder oxå!!<3


Ha det bra alla, Kram!!<33

Av Amanda ♥ - 9 december 2012 19:00

 

Alså jag vet inte om det stämmer men om ni inte ser vad det står så står det...

" Har en öppen och ärlig personlighet, är vetgrinig och töstar efter kunskap. Tycker om förändringar, har en egen personlig stil och är snäll och hjälpsam. Har den energi och viljestyrka som krävs för att uppnå mycket i livet.


Amanda är ett namn att vara stolt över"<33


Ps: Jag gjorde inte bilden själv jag hittade den på "Google"=)


Ha det bra att, Kram<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards