pandiz

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 7 december 2012 19:46

Go Kväll!<33


Nu på en fredakväll så sitter jag och gör läxor, heelt sjukt igentligen.... Men jag har inget annat och göra ändå så!:) Men aja... Jag tror att jag har glömt och säga att jag heter "Amanda". Inte  för att det är så viktigt att veta men ändå...


Ikväll så blir det "pizza", gott<33 Oxå självklart X-faktor finalen :D Det ska bli så spännande, föresten... Jag tror att jag skrev det innan :D Men aja så som sagt vet ni att jag hejar på "Awa". Detta blir ett kort inlägg... För att jag måste fortsätta med läxorna nu!


Ha en härlig kväll alla, Tjaoo!<33



Av Amanda ♥ - 7 december 2012 17:17

Sååh! ♥


Nu så har jag fixat klart designen, jag är nöjd med min visningsbild iaf... <3 Men iaf! :)


Idag så har jag varit i skolan... Först så var det musik, efter musiken så skulle vi ha läxprov! Det gick (host) uselt :(( När vi hade gjort klart förhöret så skulle vi gå igenom vår nya läxa till nästa vecka. Sedan så gick "killarna" på idrott och tjejerna stannande kvar i klassrummet med våran lärare. För att "vi skulle ta spruta"Aj?:Det gjorde ont, men nu är det över... Nästa spruta är om 4 månader, jag får väl vara glad för den tid som är i mellan sprutorna:))? Annars har väl min fredag varit okej, nu är det äntligen helg... Sååå skönt<33


Ikväll så får det bli "X-faktor". Ska bli så spännande, för det är ju final ikväll... Jag hoppas att Awa vinner, för enligt mej så är hon "bäst" av dom som är kvar:)


Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, jo jag vet att jag ska skriva "minst" ett inlägg på bloggen:D


Ha en bra kväll... Tjaoo!<33



Av Amanda ♥ - 7 december 2012 17:10

HeeY!<33


Detta är min nya blogg dåee!<33 Jag har haft flera bloggar innan men jag tror att jag bara har en kvar... Det är --> www.loltoday.devote.se ni behöver inte kolla/ följa den bloggen för att jag kommer "aldrig" mer blogga  på den. Den bloggen som jag kommer att blogga på är denna. Detta kmr att vara den ända!!(: Kommer nog inte göra ngn ny blogg heller, jag har haft as många bloggar nu. Så nu får det vara nog! :D Jag är nog mest nöjd med denna ändå :) Detta var bara ett kort inlägg men jag kommer att blogga mer snart.... Ska bara greja lite till med bloggen oxå! <33


Kram!:D<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards