pandiz

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Amanda ♥ - 4 januari 2013 21:14

Hejsan <33


Idag så har jag tagit pass... Äntligen är det fixat!   Men då passade jag på att shoppa lite oxå såklart!   Igentligen skulle jag bara fått köpa något litet på mina presentkort för att mamma skulle till frisören och klippa sig lite och så! Men vi hann oxå hämta mina nya fotbollskor och benskydd som jag fick av mamma dom var supersnygga tycker jag    Farmor var oxå inne i Växjö så att då ringde hon till oss och frågade om vi ville följa med och fika lite men det hann inte mamma, för att hon skulle till frisören och klippa sig lite    Jag köpte en tröja med mamma oxå som jag blev jättenöjd med!   Efter jag och farmor hade fikat så shoppade vi lite till... Först gick vi in till Staidium för att farmor letade efter ngt... Men hon hittade inte det, så vi struntade i det   Efter det så gick vi till en väskaffär eller det var både väskor och skor!   För att farmor skulle köpa en väska till sin mamma i födelsedagspresent   Sen så gick vi till Cubus, där köpte jag... En tröja som är stickad eller jag vet inte riktigt hur jag ska förlklara men den är iaf vit och sen så köpte jag ett par mörkblåa jeans!! Det blev jag oxå jättenöjd med   Alra sist så gick vi in till en skoaffär till men där inne var det bara skor! Där köpte jag ett par converse, det var det bästa jag köpte idag!     Sedan så skulle vi rasta farmors hundar fast en är min kusins oxå men dom heter Arrax, Tazze och Sacke, jag tycker att dom är supersöta   När vi hade rastat dom så skulle vi handla på Rusta, sedan så åkte vi hem till farmor och där så åt vi lite mat, gott   


Imorgon så ska jag vara med två kompisar från min klass, det ska bli superkul!   


Jag har haft superkul idag hoppas ni oxå ha haft det! Ha en kanonbra kväll alla, Kram<33

 


 

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards