pandiz

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Amanda ♥ - 15 januari 2013 20:12

Go Kväll!<33


Detta blir ett kort inlägg, men jag ville skriva ett iaf... Jo som ni ser så har jag ju ändrat bilderna och så på bloggen nu... Hoppas att ni kommer att gilla det! Jag blev rätt nöjd iaf!   


Nu så ska jag strax sova om en liten stund, så god natt alla läsare! Kraam!<33

Av Amanda ♥ - 15 januari 2013 19:07

Hejsan!<33


Idag så har det ju varit skola såklart...


Min morgon började med att alarmet ringde först på min gamla mobil som låg ute i vardagsrummet och sedan 2 minuter efter det så ringde min mobil som jag har nu   Men iaf då så gick jag först ut och satt på tvn och sedan så tog jag på mig mina kläder, efter det så fixade jag mig lite frukost och tillslut så var jag ju tvungen att gå till skolan!


Först när jag kom till skolan så gick jag och min bästis (Towa N) ut och åkte på en russkana (eller hur det stavas)... Det var kul...   Men vid klockan halv 9 så började ju skolan, så att då så skulle vi ha matte o engelska tror jag! Efter det så var det ju rast, då så var jag och Towa N (min bästis) och några till på snurran... Om ni inte vet vad det är så vet jag inte riktigt hur jag ska förklara det... Men man snurrar iaf på den, fast det kanske hörs   Men men, efter rasten så skulle silver gruppen till bilden! På bilden så skulle vi först göra klart ett bildspel men om man var klar med det så skulle man börja rita ett öga!   


Sedan direkt efter bilden så skulle vi till lunch eller alla skulle det!    Det var potatis och nån annan sak vad det nu heter... Sedan så var det ju rast och efter rasten så var det no, so som lektioner!


Efter skolan så gick jag hem med några kompisar i min klass! När jag kom hem så gjorde ja en varm macka, mummsigt!<33 Sedan så övade jag lite engelska läxor sedan fick det bli lite  sims, eftersom att det var rätt många dagar sen nu!   


Men nu hinner jag tyvärr inte att blogga mer, bloggar mer imon såklart    Kraaam!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards