pandiz

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Amanda ♥ - 14 januari 2013 18:29

Hejsan!<33


Förlåt så hemskt mycket att jag inte har bloggat på nårra dagar   !! Från och med NU så ska jag blogga varje dag, har jag bestämt!!   Jag har oxå varit dålig på att blogga på min och min bästis blogg men det ska jag oxå göra, men det blir nog imon!


Idag så vaknade jag innan alarmet ringde! Så jag spelade lite ice cream jump, det var superkul!  Men till slut så ringde ju alarmet och då så steg jag upp såklat   Sedan så tog jag på mig mina kläder och gick ut och satt på tvn, jag kollade på Disney Channel   Efter en liten stund så smsade jag till en kompis i min klass och frågade om hon ville gå med mig till skolan och det ville hon   När vi hade mött varandra så gick vi till hallen eftersom att vi hade idrott första lektionen idag.. På idrotten så värmde vi upp med nån lek (som jag inte kommer ihåg vad den hette).... Men iaf den var jätterolig    Efter att vi hade värmt upp så skulle vi köra en annan lek, då så skulle man vara två lag och så skulle man hämta ärtpåsar från andra laget jag tror att leken hette diamant jakten, men jag kommer inte riktigt ihåg... Efter idrotten så hade vi lite rast sen så skulle vi ha matte, efter matten så var det so... Sen så skulle vi gå och äta! Maten i skolan var potatismos och nån fisk grej! Sen så var det ju rast, efter rasten så var det engelska... Vi repeterade glosorna som vi har tills på onsdag!   Eftersom att vi hade långdag så orkar jag intet berätta om hela min dag... Men efter skolan så var jag iaf med en tjej som heter Towa inte min bästis utan en annan Towa   


Ha en bra kväll alla, Kraam!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards