pandiz

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Amanda ♥ - 11 januari 2013 20:16

Hejsan!<33


Idag så har det varit skola igen, men nu så är det äntligen helg... Sååå skönt! <33


Min dag började med att jag vaknade vid klockan kvart i 7. För att jag visste att jag skulle somna om, så att tillslut så steg jag upp klockan 7   Sedan så tog jag på mig mina kläder och kollade lite på tv!   Efter det klockan halv 8 ungefär   Så gick jag ner och fixade lite frukost! Sen så skulle jag bara borsta mina tänder, efter det så skulle jag gå till skolan!   Nästan direkt efter att jag hade kommit till skolan så gick jag till musiken med några kompisar!   Idag så hade vi fått en ny musiklärare som hette Jens, Han var bra! Efter musiken så skulle vi till klassrummet och guld gruppen skulle ha musik! I klassrummet så hade vi lite engelska. Sedan så skulle vi på idrott, på idrotten så lekte vi en superkul lek, jag kommer inte ihåg vad den hette riktigt!   Men jag kommer ihåg att den var rolig i alla fall   Efter idrotten så skulle vi äta lunch, det var pytt i panna, inte min favo mat men det dög väl   Sedan så skulle vi ha rast.. Men efter rasten så skulle vi ha religions test,  det kändes som om det gick rätt så bra   Sedan så skulle vi blogga lite på våran blogg som vi har i skolan och sen lysna på högläsning... Efter skolan så hämtade mamma mig och Emil, för att vi skulle åka in till Växjö och hämta mitt pass och då skulle vi oxå passa på att kolla på en film "Sune I Grekland" den filmen var jättebra! Efter det så åkte vi till Gran Samarkand för att Emil skulle kolla efter bandyskydd för att han kanske ska börja på det   Efter det så gick vi in på lindex då köpte jag 3 stycken nagelack... Inne på grand samarkand så träffade vi en kille som jobbar hos 3 alså det dära med mobilerna... för att vi skulle kolla vilka mobiler vi hade att välja på... Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag och Emil stog och kollade på olika mobiler och plötsligt så kom han ut med en vit iPhone 4 och en Svart iPhone 4! Jag blev så glad så att det inte går att förklara!   Just nu så håller vi på att försöka att få igång mobilerna alså instalera dom och så   Men jag var ju tvungen at blogga lite eftersom att det var ett par dagar sen nu! Förlåt mig!   Men nu så måste jag komma och hjälpa till lite, ha en bra kväll alla, Kraam! <33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards