pandiz

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Amanda ♥ - 21 januari 2013 19:42

Hejsan!<33


Nu så är det måndag igen, helgen går så fort!   


Nu är det jättemånga som är sjuka i klassen, hoppas att inte jag blir sjuk bara...   Men men, idag i skolan så hade silver först idrott medans guld hade idrott. Sedan så bytte vi så att det blev tvärt om!   På idrotten så dansade vi och körde någon slags styrketräning, typ... Efter det så skulle vi tillbaka till klassrummet och ha so... Sedan så var det dags att gå till lunchen, det var ris och nån korv sak!   Sedan efter lunchen var det ju såklart rast, sedan så skulle vi till klassrummet och ha no och svenska!   


Efter det var det rast igen, idag hade vi tre raster eftersom att det var långdag.....


När vi kom in igen efter rasten så skulle vi kolla hur det hade gått när vi tippade.. Jag fick 5 rätt, vet inte om det var bra?? Sedan skulle vi ha elevens val, jag läste läxorna med

Towa N  Det gick jättebra, tyckte jag då...


Sedan så skulle vi lyssna på högläsning och efter det så var skolan slut för idag!   Efter skolan så var jag men min kompis Towa N    Vi hade jätteroligt, vi spelade sims, var ute och spelade fotboll och Towa råkade sjuta på våra grannars fönster så att sen så kom dom ut, han som kom ut stog bara och tittade på mig, för att jag hade ju oxå gjort det... Men det var inte idag!   


Sedan när hon åkte hem så fortsatte jag att spela lite sims, sedan eller nu så satt jag mig och bloggade lite   


Föresten en tjej som heter Mariam som går i min klass skrev en så snäll fråga till mig, jag ville bara säga tack dsm till henne!<33


Ha en bra kväll alla, Kraam!<33

 


Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards