pandiz

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Amanda ♥ - 8 januari 2013 19:40

Hejsan!<33


Idag så började skolan igen! Vi gick igenom våran läxa som vi har till på fredag!   Har övat det några gånger, lite igår och så när vi läste igenom den och en gång med Towa (min bästis) men det kommer jag till snart   Annars har det varit en helt vanlig tisdag "I skolan"   


Efter skolan idag så var jag med min bästa kompis Towa N, vi hade superkul!   Först när vi kom hem till henne så gick vi ut med hennes hund Julia... Efter det så gick vi in och övade läxorna   Sen så gick vi hem till mig och lämnade min väska och hämtade lite pengar, för att vi skulle till Ica och köpa jucie, äpplen o ketchup... Då köpte jag och Towa en choklad oxå, det var supergott   Efter det gick vi hem till Towa igen och åt en macka, mumms!<33 Sedan så spelade vi hennes Just Dance 4 tills vi blev supertrötta   Då gick vi in lite på datorn ist, vi kollade lite på facebook och så   Men det var inte så länge för att det var dags för mig att gå hem   Och det var jättemörkt ute, men Towa var såå snäll så att hon följde mig en bit!   Om du läser detta Towa N, Iså fall tack så mycket   


Det var allt för mig idag... Ha en bra kväll alla, kram!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards