pandiz

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Amanda ♥ - 17 januari 2013 18:44

Hejsan!<33


Idag så är det redan torsdag alså är det fredag imorgon, så skönt!   


Idag när jag vaknade eller när min väckarklocka ringde så somnade jag inte om faktiskt... Utan jag gick upp!   Då så tog jag på mig mina kläder och gick up och satt på tvn, jag kollade på Disney Channel... Vid klockan halv åtta ungefär så ringde jag till min kompis Towa N, och frågade om vi kunde gå tillsammans till skolan och det kunde vi!   När jag hade ringt till henne så pratade vi hela morgonen... Medans vi pratade så fixade jag lite frukost och så borstade jag tänderna... Sedan när det var dags att gå så ringde jag till hennes mobil och så pratade vi tills vi mötte varandra... Sedan så fortsatte vi till skolan! När vi kom fram till kapprummet så stannade jag och väntade tills min bästis (Ida A) kom!   När hon kom så gick vi ut men vi hann inte vara ute så länge för att klockan var rätt mycket men vi hann vara ute en liten stund!   Första lektionen så hade vi engelska men sen så bytte vi så att vi fick ha matte oxå... Efter dom lektionerna så skulle vi ut och ha rast, då så spelade jag, min bästis och några fler fotboll det var jättekul...   Sedan när vi skulle ha lektion igen så var det so, no... Vi började med no tror jag... Jag kommer inte riktigt ihåg men vi hade iaf både no och so!!! Sedan så skulle vi gå och äta, det var soppa!   Inte min favorit... Sedan så skulle vi ha rast efter lunchen men jag, Ida A (bästisen) och en tjej till stannade kvar rätt länge i matsalen. Så vi hann inte ha rast så länge så vi gick och hämtade våra väskor och gick ner till slöjden!   Där väntade vi på våran slöjdlärarare... Efter slöjden så var skolan slut... Så då gick jag hem med en kompis, när jag kom hem till mig så övade jag lite läxor och så!   


Imorgon efter skolan så ska jag till pappa, ska bli kul   


 

Ha en kanon bra kväll alla, Kraam!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards