pandiz

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Amanda ♥ - 18 januari 2013 19:35

Hejsan!<33


Idag är det fredag igen såå skönt!    


Idag har det ju varit skola såklart!! Idag så gick jag med en kompis som heter Filippa...  I skolan så hade vi musik, då så fick vi spela instrument det var jättekul       själv så spelade jag gitarr!   


Sedan så skulle vi ha engelska lektion, vi jobbade med the book abut me   Efter det så skulle vi ha idrott, då skulle vi komma på en uppvärmning i grupper! Jag var med Filippa och Edith två tjejer i min klass   Efter det så körde vi nått som hette Harry Potter....


Efter idrotten skulle vi på lunch det var potatismos och någon kött sak! Sedan var det rast och då så spelade jag och min bästis (Ida A) och många fler i klassen fotboll   


Sedan när vi kom in efter rasten så skulle vi haft föhör på våran religionläxa men det skulle vi inte ha sen ändå, skönt!   Så vi skulle skriva lite på våran blogg (klassbloggen) eller vad man kallar det...


Efter skolan så följde jag och min lillebror Emil med pappa hem efter skolan, men först åkte vi skridskor! Det var kul!   


Nu så ska jag kolla lite på gladiatorerna, men mamma och Emil..


Ha en bra kväll alla, Kraam!<33



Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards