pandiz

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Amanda ♥ - 16 januari 2013 16:23

Hejsan!<33


Idag så har det varit onsdag och skolan då såklart...


Idag i skolan så har vi varit på ett studiebesök i Växjö   Men först så hade vi lite svenska och matte i klassrummet. Men efter det så åkte vi in till Växjö på studiebesök... Efter det så åkte vi hem tillbaka till skolan och gick och åt lunch, men idag fick vi ingen lunchrast!   För att tjerna skulle till biblioteket och låna lite böker   Sedan så skulle vi tillbaka till klassrummet och ha engelskaföhör, det gick rätt bra för mig (tror jag) men det kändes så iaf!  Sen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter det, men det var nog svenska eller något!   Sedan så skulle vi lyssna lite på högläsning men sen så slutade skolan!   Efter skolan så gick jag hem med några kompisar det var jättekul!   


När jag kom hem så satt jag på datorn lite och nu så sitter jag och bloggar!   


Ha en kanon bra dag/ kväll alla, Kram!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards