pandiz

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Amanda ♥ - 22 januari 2013 18:17

Hejsan!<33


Idag så har det ju såklart varit skolan.. Men jag tycker att det är så tråkigt att skriva om min skoldag varje dag så jag tänker inte göra det längre... Bara om vi har gjort något som vi inte gör varje dag i skolan...   


Istället så kommer jag skriva vad jag gör efter skolan varje dag, för då göra jag inte samma saker   


Idag efter skolan så var jag med några kompisar som heter Jonna, Filippa och Mariam.... Vi hade superkul   


Först så gick vi ju såklart hem, men då så kom jag på att jag skulle låsa upp dörren för att Emil min lillebror skulle gå hem efter skolan för första gången själv!:) Jag trodde inte att han vågade vara hemma själv med det gjorde han visst   


Sedan så gick vi hem till Filippa, där åt vi lite mat sedan så gick vi ut och lekte/ körde gladiatorerna. Det var super kul   Jag var Hero och mötte en massa av utmanare, eller 2 stycken!   Jag vann 2 gånger och så var jag domare 2 gånger med   


Sedan så lekte/ körde vi dunkgömme det var oxå superkul!   


Just nu så sitter jag hemma, nyss åt jag stuvade makaroner och falukorv! Det var JÄTTEGOTT!   Efter maten gick jag in lite på Facebook och chattade med några vänner... Det gör jag fortfarande sammtidigt som jag bloggar och övar läxorna! En bra blanding va?


Haha, men det var allt för mig! Ha det gött alla, Kraaam!<33   

 

Här är Jonna!<33

  

Här är Filippa!<33

 

Den sista var jag, men ni vet ju hur jag ser ut! =D<33

Hade tyvärr ingen bild på Mariam! =/<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards