pandiz

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda ♥ - 2 januari 2013 18:48

Hejsan!<33


Idag så har jag varit med min BFF, Towa N ♥ Det har varit super kul   Vi har spelat sims, varit ute med hennes kanin o hennes hund!   Dom är jättesöta tycker jag!  Vi har oxå fikat, vi år sockerkaka! Den var super god!   

Vi har oxå varit ute och hoppat studsmatta!   Det var oxå jättekul... Vi hjulade, och stog på händerna och mycket mer, vi hade såå kul    


Jo, föresten... Nu har jag och Towa (min BFF) en blogg igen!   Den heter --> www.BestFriendzBloggen.bloggplatsen.se vi är jättenöjda med den bloggen, så om ni kollar på den hoppas jag ni kommer gilla den   


Imorgon eller på fredag så ska jag ta pass... Mamma vet inte riktigt när! Igentligen så skulle jag tagit mitt pass för nån vecka sen, men pappa var tvungen att skriva under och någon var tvungen att bevittna oxå! >.< Men nu så har vi ju gjort det


Ikväll så ska jag kolla på Alvin o Gänget 2, ska bli jättekul   Jag kommer att skriva på www.BestFriendzBloggen.bloggplatsen.se senare, för att jag ska äta nu, mumms!   


Här kommer en bild på mig och Towa (min BFF) ♥

 


 

Domma bilderna la jag och Towa ut på våran blogg innan, Hoppas att det inte göra nåt! <33


Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag!! ;D Ha oxå en jättebra kväll alla, Kram!<333


Kolla gärna in min o Towas blogg --> www.BestFriendsBloggen.bloggplatsen.se, Hoppas att ni gillar den om ni kollar på den! <33


Av Amanda ♥ - 2 januari 2013 12:07

Hejsan!<33


Idag så är jag med min bästis Towa, vi ska sätta igång våran blogg igen bestfriends123.bloggplatsen.se. Eller vi ska skapa en ny med samma namn, som då ska heta www.bestfriends123.bloggplatsen.se,   Hoppas att ni tycker om den bloggen oxå!<33


Nu så ska jag och Towa äta lite sockerkaka, Mumms!   Jag har saknat Towa så mycket när jag har varit hemma och haft såå tråkit!   


Nu så måste vi tyvärr sluta skriva men jag kommer att skriva mer senare!   Ni får jättegärna skicka in frågor och kommertarer till oss, det är jättekul när vi får frågor & kommentarer...


Kolla gärna in towas blogg... Den heter --> www.towiz.bloggplatsen.se, den är superbra!   


Ha en kanon bra dag alla, Kram Pandiz & Towiz   


Av Amanda ♥ - 2 januari 2013 12:07

Hejsan!<33


Idag så är jag med min bästis Towa, vi ska sätta igång våran blogg igen bestfriends123.bloggplatsen.se. Eller vi ska skapa en ny med samma namn, som då ska heta www.bestfriends123.bloggplatsen.se,   Hoppas att ni tycker om den bloggen oxå!<33


Nu så ska jag och Towa äta lite sockerkaka, Mumms!   Jag har saknat Towa så mycket när jag har varit hemma och haft såå tråkit!   


Nu så måste vi tyvärr sluta skriva men jag kommer att skriva mer senare!   Ni får jättegärna skicka in frågor och kommertarer till oss, det är jättekul när vi får frågor & kommentarer...


Kolla gärna in towas blogg... Den heter --> www.towiz.bloggplatsen.se, den är superbra!   


Ha en kanon bra dag alla, Kram Pandiz & Towiz   


Av Amanda ♥ - 1 januari 2013 18:50

Hejsan!<33


Idag är det första januari herre gud vad åren går fort...   


Idag så har jag varit med en kompis, har varit jättekul   Sen när mamma hämtade mig så skulle vi hämta Emil hos en kompis oxå   Em, det gick ju jättefort (inte). Jag fick tjata i typ 15 min, för att Emil satt och åt godis   Visst det är ju gott men lite långtråkigt att vänta bara!! När jag väntade så pratade jag lite med min bästis Towa N, det var iaf roligt!   


Imorgon så ska jag vara med min bästis Towa N, då så ska vi skriva lite på våra bloggar, spela sims mm Towas blogg heter --> www.towiz.bloggplatsen.se kolla gärna in den, den bloggen är jättebra!!   


Men nu så ska jag spela lite "The Sims3 I Rampljus", kul!   

 


 


 


 

Det var några av bilderna från igår!!=) Ha det superbra, Kram!<33

Presentation!=)


Tjoo!♥ Kul att du hittade hit! Hoppas att du kommer gilla min blogg, Enjoy♥

Fråga Mig Något! ♥

12 besvarade frågor

Kalender!=D♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök I Min Blogg!!=)♥

Senaste Inläggen!=)

Olika Kategorier!=)♥

Arkiv!!=D

Länkar!!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards